2013/08/24

Rentoutumismuoto

Jos mä haluan rentoutua oikein kunnolla, niin silloin mä katson leivonta- ja ruokaohjelmia. Ne on jotain ihan parasta. Saa katsella kuinka syntyy suussasulavia leivoksia tai oikein kauniita ruoka-annoksia. En oikeesti tiedä mitään rentouttavampaa kun ruokaohjelmien katselu tai itse leivonta! Ah!
Ja leivontaohjelmista yleensä bongaankin aina jotakin sellaista mitä sit ite kokeilen jossain kohtaa. Ja nyt haaveilen yli kaiken siitä, että pääsisin leikkimään sokerimassalla... koristella sillä vaikka kakun tai tehdä siitä kauniita koristeita eri leivonnaisten päälle.

 photo kcajb_zpse8c9ae83.jpg

Kaikesta puheenollen.. mä olin torstaina haastattelussa...kondiittorin oppisopimukseen ja maanantaina mulla on neljän tunnin harjoittelupäivä, jossa vähän nään mitä ja millaista se homma on. Olis ihan mahtavaa olla joskus kondiittori...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti