2013/03/18

Keep Calm and Just Bake.




Mut tunnetaan mun kaveripiirissä kovana ja intohimoisena jauhopeukalona ja usein itekkin oon ihmetellyt, että miksen valinnut kondiittorin koulutusta vaateompelijan sijasta. Syy on siinä, että innostuin leipomisesta kunnolla vasta kun olin aloittanut ammattikoulun.. Mutta sen sijaan että opiskelisin leipuriksi, oon ahkera kotileipuri ja se onkin yksi mun lempiharrastuksista.

Tää blogi syntyi ihan siitä, että mä yksinkertasesti rakastan leipomista ja tykkään sotkea käteni taikinaan ja erilaisiin kuorrutuksiin ja nyt ihan viimeaikoina mua on alkanut kiinnostamaan myös erilaiset, yksityiskohtaiset, pientä piiperrystä vaativat koristelut ja muut sellaiset. Kirjahyllyssä mua polttelee erityisesti eräs suklaareseptikirja, jota oonkin selaillut jo kuola valuen! Ja lisäksi monet muut leivontakirjat ja -lehdet.

 Elikkä tän blogin päätarkoituksena on toimia mun omien lempireseptien jakovälineenä mun ystäville ja miksei muillekin, jotka tänne sattuu eksymään. Luvassa reseptejä ihan laidasta laitaan. Joten jos kiinnostaa, tervetuloa mukaan ja liittymään lukijaksi! :)

Ja muistakaa, mä en oo ammattilainen, vaan intohimoinen harrastaja! :)


(kuvat)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti